środa, 18 kwietnia 2012

Pierwsze próby ze Sleekiem

Ponieważ z łóżka powinno się wstawać prawą nogą, prawdopodobnie i pisanie bloga powinno się zaczynać od miłych i pozytywnych informacji. Moja jest bardzo pozytywna - zakochałam się!

Moją miłością jest od kilku dni firma Sleek. Być może kiedyś dodam tu moją własną recenzję, jednak na razie chciałabym pokazać Wam - tak na "dzień dobry" - mój pierwszy wykonany nią makijaż. Miłego oglądania :)


Jeśli macie ochotę, dodawajcie mnie do obserwowanych blogów i zostawcie po sobie ślad. Na pewno będę Was odwiedzać ;)

Pozdrawiam! 

4 komentarze:

  1. sliczny!!!swietnie dobrane kolory i idealnie ze soba polaczone, jestem na tak :)
    Ps
    Powodzenia w prowadzeniu bloga i z checia bede tu zagladac! Dolaczam sie do obserwatorow :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za paletka? Chyba będziesz zadrosna, bo ja też kocham Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń