wtorek, 1 maja 2012

TAG: 11 pytań


Zasady:

 1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
 2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście (tak jak na blogu EyeGraffiti). 3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście. 4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!! 5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.




Zostałam otagowana przez elpiss87. Oto jej pytania wraz z moimi odpowiedziami:


1. Dlaczego zaczęłaś bloggować?
Bloguję już od kilku ładnych lat - pierwszego bloga założyłam jakieś 7 lat temu. Tego bloga założyłam głównie dlatego, że pozazdrościłam mojej siostrze :) Poza tym pomyślałam, że to będzie dobre miejsce do prezentowania swoich makijaży i przemyśleń na temat urody i kosmetyków.


2. Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?
Moje pierwsze marzenie było typowe dla małej dziewczynki - chciałam zostać modelką. Gdy okazało się, że natura poskąpiła mi wzrostu, zaczęłam marzyć o byciu kurą domową :D


3. Bez jakiej rzeczy nie możesz się obejść, i musisz ją mieć zawsze w torebce?
Zdecydowanie jest to telefon komórkowy. Muszę zawsze mieć możliwość skontaktowania się z dowolną osobą.


4. Jaką książkę chciałabyś mi polecić na długi weekend?
Trudno powiedzieć w oparciu o weekendowy wypoczynek, bo lubię raczej literaturę cięższego kalibru. Każdemu polecam jednak Oskara i panią Różę autorstwa Erica-Emmanuela Schmitta.


5. Długie włosy vs. Krótkie włosy?
Zależy, co komu pasuje. Jeśli jednak włosy są zdrowe, mocne i pasują do właścicielki, to zdecydowanie długie.


6. Twój ulubiony kosmetyk?
Nie mam jednego ulubionego kosmetyku. Od dłuższego czasu nie rozstaję się jednak z żelami do mycia twarzy typu 3w1 i z maskarami Maybelline.


7. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Niestety tak - palę papierosy. Poza tym zbyt dużo czasu spędzam w sieci, więc to w jakimś stopniu też pewnie jest uzależnienie.


8. Kto Cię inspiruje?
Inspiracją jest dla mnie każdy człowiek, który z uśmiechem na ustach przyjmuje przeciwności losu i nie poddaje się w dążeniu do osiągnięcia swoich celów.


9. Lubisz uczyć się języków obcych?
Uwielbiam. Byłam w liceum w klasie lingwistycznej i dotychczas jako-tako opanowałam trzy języki obce (ale mam nadzieję z biegiem czasu poznać angielski i niemiecki na zaawansowanym poziomie). Mam jeszcze chrapkę na szwedzki, bo bardzo mi się podoba.


10. Twoje ulubione miejsce..?
Jestem domatorką i moim ulubionym miejscem jest mój dom. Drugim takim miejscem, w którym świetnie się czuję jest Magiel, czyli szkoła tańca, w której trenuję i w której spotykam wspaniałych ludzi.


11. Twoja życiowa pasja?
Aktualnie główny nacisk kładę na wizaż, jednak moją pasją jest jeszcze taniec orientalny. Poza tym uwielbiam jeździć konno.




Kolej na moje pytania:


1. Ile lat miałaś, gdy zaczęłaś się malować?
2. Czy każdego dnia ubierasz się zgodnie z obowiązującymi trendami? 
3. Bez jakiej potrawy nie mogłabyś żyć, będąc na diecie?
4. Czy masz w domu jakieś zwierzę?
5. Co zrobiłabyś, gdybyś zgubiła się samotnie w ciemnym lesie?
6. Jak często uprawiasz sport?
7. Czy lubisz święta (Wielkanoc, Boże Narodzenie)?
8. Jaki był najwspanialszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałaś?
9. Jakich cech nie znosisz u innych ludzi?
10. Co w sobie lubisz?
11. Co chciałabyś zrobić, ale nie masz na to odwagi?


Taguję (mniej osób niż powinnam, ale niemalże wszystkie blogi które odwiedzam są już otagowane):
http://zaminimalna.blogspot.com/
http://mademoiselle-zu.blogspot.com/
http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/
http://smyrgotka.blogspot.com/
http://nataliawabich.blogspot.com/


Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Zapraszam na mojego bloga z kosmetycznymi recenzjami http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, że odpowiedziałaś na mój Tag :)
    PS. Oskar I Pani Róża już dawno przeczytane, ale trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :)
      cieszę się. niedawno obejrzałam film i również bardzo mi się podobał.

      Usuń